středa 26. února 2014

Splněné cíle za únor

Další měsíc utekl jako voda a já přicházím s novou rekapitulací mých splněných cílů.

19. Upéct domácí chléb


Můj první pokus o domácí celozrnný chléb a musím uznat, že se mi opravdu povedl! Za 10 minut už byl pryč a pochutnala si na něm celá rodina! Recept najdete zde.


47. Vydržet měsíc bez alkoholu

Tahle položka se mi povedla úplně neúmyslně. Od té doby, co jsem začala cvičit a jíst zdravěji, tak mě přešla i chuť na alkohol. Naposledy jsem si dala něco málo na Silvestra a když jsem se podívala do kalendáře a zjistila, že je už únor, uvědomila jsem si, že ten měsíc utekl nějak rychle. A alkohol mi ani teď nechybí!

80. Koupit si hřeben z kančích štětin
Tuto položku jsem nakonec změnila na koupit si Tangle Teezer. Všichni na něj pějou ódy a když si ho koupila spolubydlící a já jsem ho vyzkoušela, musela jsem ho mít taky :D A je opravdu tak dobrý, jak se o něm traduje. Vlasy krásně rozčeše, zanechává je lesklé a od té doby, co ho používá, vypadají moje vlasy zdravěji.
A kdyby to někoho zajímalo, koupila jsem si ho v akci přes alzu za neodolatelných 187,- Kč :D

A nakonec důležitější cíle, ve kterých pokračuju, nebo ve kterých jsem začala

2. Uběhnout 1000 km

Tak tohle asi jen tak nezvládnu :D Po dvouměsíční snaze jsem uběhla pouhých 7 km.

23. Nejít 1001 dní do McDonaldu

Jsem na sebe hrdá! Už od začátku prosince jsem do mekáče ani nevkročila! Právě tohle byla pro mě jedna z nejtěžších změn co se zdravého životního stylu týče, protože jsem byla zvyklá, si minimálně jednou týdně hamburger dát. Ale asi jsem tu závislost už překonala, každý pátek kolem mekáče chodím a už mě ani nesvádí ďáblík v mojí hlavě k tomu, abych si něco koupila ^^

58. Přečíst si Pána Prstenů, Hobita a Sillmarilion

Před jarními prázdninami, když jsme měli ještě poměrně hodně učení, jsem se potřebovala nějak zabavit, abych se učit nemusela. Narychlo jsem si sehnala první díl Pána Prstenů a za necelý týden jsem ho dočetla. Nejtěžší bylo prokousat se prologem a historií hobitů, ale potom se už četlo samo. Teď čtu Dvě věže, ale nějak se nemůžu dostat přes dvacátou stránku, už nemáme tolik testů, abych musela prokrastinovat čtením :D



1 komentář:

  1. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)