neděle 2. března 2014

Co cvičím: Březen

Další měsíc za námi. Musím přiznat, že únor byl pro mě docela krizový. Hned na začátku jsem chytla nějakou virozu, takže jsem celý týden necvičila. Hned další týden jsem měla jarní prázdniny a lenost mě přemohla, takže další týden bez cvičení. A potom je vážně těžké se do cvičení znovu přemluvit.
Aspoň ten poslední měsíc týden jsem pro sebe něco udělala a začala běhat :)
V pondělí jsem běžela trasu 3,5 km stylem 2 minuty běh a minuta chůze. Další dva dny jsem se nemohla hnout :D A ve čtvrtek jsem vyběhla znovu. Chtěla jsem běžet tu samou trasu, akorát opačným směrem. A to bych to nebyla já, když bych nezabloudila :D Hezky jsem si zaběhla 4,3 km a po závěrečném sprintu jsem poprvé zjistila, jaké to je, když je vám po cvičení na zvracení :D
V běhu bych chtěla pokračovat i dál a do poloviny dubna zvládnout běžet půl hodinu bez přestávky :)



1.3. - Indiánský běh - 2:1, 4,1km (kopcovitý terén), 34:43 min + Split Stretching Routine
2.3. - volno
3..3. - Indiánský běh - 2:1, 2,5km, 30 min (píchání v boku, vybitej mobil, bolest kolene, takže jsem pomalu přešla do chůze)
4.3. - T25 - Upper Body + Split Stretching Routine
5.3. - T25 - Dynamic core + Split Stretching Routine + strečink celého těla
6.3. - volno
7.3. ZASE
8.3. JSEM SE
9.3. NA TO
10.3. VYKAŠLALA
11.3. - J.M. - Body Revolution - workout 6
12.3. PŘÍŠTĚ ŽÁDNÝ
13.3. VÝMLUVY!
14.3. - lekce jumpingu
15.3. - X
16.3. - Split Stretching Routine + mosty + protažení zbytku těla
17.3. - Upper Body and Core Strenght Workout (Fitness Blender) + Split Stretching Routine
18.3. - Bruslení - 14 km - 75 min + Split Stretching Routine
19.3. - Zuzka Light - ZWOW 49
20.3. - Banish Fat Boost Metabolism (celé)
21.3. - rest
22.3. - X
23.3. - rest
24.3. Kelli's Upper Body Workout
25.3. - Victoria's Secret Angel Butt + Miley Cyrus - Sexy legs + Plank Variation
26.3.
27.3.
28.3.
29.3.
30.3.- Protahování celého těla
31.3. - Killer at Home Chest Workout + Advanced Plank

Odcvičeno: 11,25 hod
<< únor ........................................................duben >>

2 komentáře:

  1. Koukám, že s únorovým cvičením jsme na tom podobně :D Ale co, život před sebou, ještě bude času na to si zamakat :) A běh je skvělá aktivita, určitě mu postupně podlehneš a půlhodinky v kuse bude jako nic :)
    A s tím pocitem na zvracení jsi mě pobavila, protože přesně takhle se vždycky cítím, když na závěr sprintuji :D Pak 5 minut jen stojím skrčená, dýchám jako pes při 50°C a lidi na mě koukají, jeslti nemají zavolat záchranku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Běh je moc fajn :) Navíc u něj docela rychle člověk vidí, jak se zlepšuje.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)