neděle 6. dubna 2014

Co cvičím: Duben

Další měsíc za mnou a já jsem tady se souhrnem za březen :)

Jako obvykle jsem tomu moc nedala :D To bylo keců jak budu chodit běhat, jak budu cvičit 6x týdně a jak už udělám provaz. Houby :D Byla jsem běhat asi tak pětkrát a s cvičením jsem se taky moc nepřemáhala. Ale jsem na tom lépe než v únoru, tentokrát jsem odcvičila skoro 12 hodin.
Ale i tak na sobě pozoruju menší změny. Teď mě mrzí, že jsem se v prosinci, kdy jsem se cvičením začínala, nevyfotila pro porovnání.
Chtěla bych zajít na inbody, abych věděla, jak jsem na tom s tukem a svalstvem, snad najdu nějaké vhodné místo.
A tentokrát bych chtěla chodit běhat alespoň jedenkrát týdně! Abych dokázala běžet tu proklatou půlhodinu v kuse!
V březnu jsem změnila způsob svého cvičení, už se neřídím podle programů, ale cvičení si plánuju na týden dopředu a potom si dělám křížky podle toho, co jsem zvládla a co ne. Docela mi to pomáhá, vrhla jsem se i na hodinová videa a docvičila jsem je všechny do konce.
Snažím se v pondělí posilovat horní část těla, v úterý dolní část těla, ve středu HIIT se Zuzkou Light, ve čtvrtek běh nebo Shaun T. (na netu jsem našla i gamma fázi, tak se těším, až jí vyzkouším), v pátek rest, protože se vracím domů unavená z intru, sobotě nechávám volný průběh (takže v 99% případů končí restem :D) a v neděli opět rest.
Několikrát týdně se snažím poctivě protáhnout a zacvičit si podle tohoto videa. Díky němu mi chybí k provazu vážně jenom několik centimetrů a to mi v lednu chybělo minimálně půl metru :D

V dubnu do toho prostě chci dát mnohem víc a vážně zamakat. Mám v plánu jít se spolubydlící na crossfit, už teď se děsně bojim :D 

Tenhle víkend jsem si taky k snídani historicky poprvé uvařila kaši z plotny, ne z mikrovlnky. A byla vynikající!


1.4.
2.4. - ZWOW 2
3.4. - Běh - 3 km - 17:27 (2 min běh+1 min chůze) + Splits Stretching Routine
4.4.
5.4.
6.4.
7.4. - Běh - 3 km - 15 min (2 min běh+1 min chůze)
8.4. - T25 - The pyramid
9.4. - Vlastní HIIT + Splits Stretching Routine
10.4.
11.4. - Splits Stretching Routine
12.4.
13.4.
14.4. - Vlastní HIIT
15.4.
16.4.
17.4.
18.4.
19.4.
20.4.
21.4.
22.4.
23.4.
24.4.
25.4.
26.4.
27.4.
28.4.
29.4.
30.4.

Odcvičeno: 2,5 hod

<< březen ......................................................... červen >>

1 komentář:

  1. Ahoj, tiež som fanusikom zapisovania si udajov ci už jedalnickov alebo tyzdennych planov, podla kt. sa riadim vo fitku, Takže super. A stym behanim to chce len cvik a potom zabehnes aj pol maraton :) Drzim palce :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)