sobota 7. června 2014

Co cvičím: Červen

Poslední měsíc jsem měla totální cvičící krizi. V polovině dubna mi bylo často špatně od žaludku, pořád mi něco bylo a celkově jsem se necítila dobře, proto jsem necvičila. Táhlo se to se mnou až do května, kdy jsem si dala pouze první level ze 30 day shred. A znáte to. Když jednou vyjedete ze zajetých kolejí, tak se těžko vrací zpátky do režimu. Až na konci května jsem se trochu srovnala, byla jsem běhat, dala jsem si ZWOW 22 a začala se zase protahovat.


Ale i když jsem necvičila, tak jsem si na intru začala vařit. Večeře a obědy z jídelny mi většinou nechutnaly a pak jsem byla šíleně hladová, proto jsem vaření viděla jako dobrý nápad (hlavně jsem si uvědomila, že jím děsně děsně málo). Vařím tím stylem, že si vezmu všechno, co na intru najdu (zeleninu, oříšky, semínka..), smíchám to s uvařenými těstovinami/kuskusem, osmažím si k tomu na pánvi kuřecí maso na kari (nebo nějakou jinou bílkovinu) a všechno to pořádně zamíchám. A lepší jídla jsem nejedla! :D Dělám si vždycky dvojitou porci, abych měla i další den na oběd a nemusela vařit dvakrát denně :)
K snídani si dělám na pondělky overnight oats z domova, jinak snídám/svačím jogurt s musli nebo tvaroh a když nestíhám, tak jdu do jídelny na rohlík s máslem a salámem (jednou za čas to neuškodí :D).
Nic si nevážím a ani nepočítám kalorie a mám se fajn :) Dokonce mi už trošililinku vylejzaji břišáky! :D A uvažuji o vyřazení pšenice ze stravy. Ale na to nemám koule.

Takže zpět ke cvičení. Teď nemám žádný řád, cvičím si, co mě napadne a většinou si sestavím nějaký HIIT, protože to zabere nejméně času. Až se vrátím z výletu (pojedeme na vodu), tak bych chtěla začít s Insanity, už jsem si všechno stáhla a prohlídla a vypadá to dost krutě! :D Taky bych chtěla dokončit gamma fázi z T25 od Shauna, abych to měla kompletní.
O prázdninách budu jezdit na kole na brigádu (5 km tam, 5 zpět), takže budu mít další pohyb navíc :) A slíbila jsem sestřenici, že s ní budu chodit běhat :D
Chytla mě prostě další vlna nadšení do cvičení a doufám, že teď si nebudu dávat 6x týdně rest day jako v minulých měsících :D

1.6.
3.6.
4.6.
5.6. - Plavání - 45 minut
6.6. - Pádlování - 60 minut
7.6.
8.6.
9.6. - Banish Fat Boost Metabolism
10.6. - Bowling - 2 hodiny (8 a 10 kg koule)
11.6. - T25 - Dynamic core
12.6. - Pádlování - Vltava - 27,5 km (cca 7 hodin)
13.6. - Pádlování - Vltava - 25,5 km (cca 6 hodin)
14.6.
15.6.
16.6.
17.6. - Plavání - 22 bazénů na šířku (30 min) + No more trouble zones (každé kolo 1x) + protahování
18.6.
19.6. - Běh - 3 km - 25 min (silnice, les, kopec)
20.6.
21.6.
22.6.
23.6. - T25 - Dynamic core
24.6. - Plavání - 12 bazénů (=600m) - 6b. prsa, 6b. znak
25.6. - Závody (1500m - nepřešla jsem do chůze a dostala jsem super tričko ^^) + fitko - kruhový trénink + Plavání - 10 bazénů
26.6. - zasloužený rest!
27.6. - Kolo - 20 km - 1 hod (kopce, kopce, kopce!)
28.6. - Kolo - 20 km - 1 hod - kopce
29.6.
30.6. - Kolo - 10 km (do práce a zpět)

Odcvičeno: 13 hodin

<< duben ......................................... červenec >>

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)