úterý 1. července 2014

Co cvičím: Červenec

Další měsíc cvičení je za mnou a já si myslím, že červen se mi opravdu vyvedl :)


Prvních pár dní to vypadalo, že budu stejně líná, jako v květnu, ale nakonec se to zlomilo a odcvičila jsem celkem 13 hodin (na jeden cvičící den to vychází v průměru na 48 minut). Byla jsem třikrát plavat, poprvý v životě jsem byla na vodě s mojí třídou, kde jsme za dva dny upádlovali cca 53 km po Vltavě, zúčastnila jsem se mých prvních závodů (pokud nepočítám atletické závody na základce, kam mě museli nutit) a kupodivu jsem tam nezkolabovala :D Běželo se 1500m na Olympijském dni v ČB. Šla jsem s kamarádkou na doporučení další kamarádky běžkyně. Kolem nás samý atletky, takže ani nepřipadalo v úvahu, že bychom to vyhrály :D Mým cílem bylo závod uběhnout a to se mi povedlo :) Ani nevím, jaký jsme měly čas :/
Ale dostaly jsme super tričko a naše startovní čísla ^^


Taky jsem byla poprvé v životě na bowlingu, netušila jsem, že jsou ty koule tak těžký :D A asi po čtvrt roce jsem byla ve fitku. Tentokrát na kruhovém tréninku, kde jsem také dřív nebyla. Ze všech lilo už po rozcvičce, totálně jsem se zničila a nakonec nám ještě trenér pustil písničku Bring Sally Up a museli jsme klikovat! KLIKOVAT! Nevěděla jsem, jestli mi z očí teče pot nebo slzy :D Tři dny jsem měla namožený břicho, ale bylo to super, od září bych chtěla chodit do fitka alespoň jednou týdně :)

A dál pokračuji ve zdravé stravě. Dokonce i teď o prázdninách, kdy jsem se bála, že budu muset jíst to, co mi doma uvaří. V červnu jsem si trochu navýšila příjem, protože po přepočítání jsem zjistila, že jím hrozně málo. A vyplatilo se mi to, připadám si silnější a zvětšily se mi bicáky :D
Třeba dneska jsem poprvé vyzkoušela ovesné lívanečky k snídani :) Můžete si je prohlídnout na mém instagramu, kam jednou za uherský rok něco přidám. A včera jsem měla šmakouna. No moc mi nešmakoval :D

A chystám článek o tom, jak jsem se dostala ke cvičení a celkově zdravému životnímu stylu. Nebudou chybět ani fotky :) A ještě bych vám mohla něco sepsat o mém "dobrodružství" s rovnátky.

Ale teď už konec kecání a přejdeme k té nejdůležitější části - co cvičím v červenci :)

1.7. - ZWOW 42 (11:24) + kolo 10 km (do práce a zpět)
2.7. - kolo 10 km (do práce a zpět)
3.7.
4.7.
5.7.
6.7.
7.7.
8.7.
9.7.
10.7.
11.7.
12.7.
13.7.
14.7.
15.7.
16.7.
17.7.
18.7.
19.7.
20.7.
21.7.
22.7.
23.7.
24.7.
25.7.
26.7.
27.7.
28.7.
29.7.
30.7.
31.7.

Odcvičeno: 1,25 hod

< < červen ............................................. srpen > >

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)