sobota 25. ledna 2014

Další cíle splněny! (Leden)

Z mé výzvy na 1001 dní uplynul už měsíc a já jsem si splnila další cíle. A některé začala plnit. A některé upravila. A některé smazala a nebo přidala.
Zároveň se můžete dozvědět, co se u mě za první měsíc v novém roce změnilo.

Splněné cíle:

31. Jíst více zeleniny

Původně jsem měla za cíl sníst sto kilo zeleniny, ale komu by se to chtělo počítat :D Od začátku roku jím každý den alespoň jeden kus zeleniny, nejčastěji papriky, protože je mám nejraději. Také jsem do svého jídelníčku zařadila klíčky, vyzkoušela jsem například vyklíčenou vojtěšku.

64. Koupit si top/sportovní podprsenku


V mém šatníku chyběla sportovní podprsenka a od té doby, co se téměř každý den věnuji cvičení, jsem jí potřebovala jako sůl! Proto jsem se vydala do H&M.
Narazila jsem na jednu hezkou za 250,-Kč, usoudila jsem, že na to moje pseudocvičení stačí a už byla v košíku :) A je vážně super, nikdy se mi necvičilo lépe!

73. Koupit si funkční prádlo

Když jsem byla nakupovat zásoby na intr v Albertu, všimla jsem si na Tchibo poličce funkčního prádla, vršek i dolejšek dohromady za 300,-Kč. No dobře, je není to tak úplně funkční prádlo, ale úplně jeho funkci zastane :D Už dříve jsem o něm přemýšlela a tak jsem si pro něj další den zašla. Konečně můžu chodit běhat v zimě a nemusím otravovat spolubydlící! :D Je děsně pohodlné, ale kvůli slevě měli pouze XS, takže mám u trika o trochu kratší rukávy. Kalhoty mi ale padnou, takže mi to zas až moc nevadí :)

76. Koupit si tašku na notebook
Před Vánoci se mi začal trhat můj batůžek, ve kterém jsem si vozila věci na intr. Ale protože nebyl moc velký, musela jsem s sebou ještě nosit notebook v přítelově tašce a většinou i igelitku s jídlem. Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla, že si nekoupím tašku na notebook, ale obří tašku přes rameno, kam se mi vejde všechno na intr, včetně oblečení, notebooku, jídla a bot.

Mám podobnou, ale je ještě o hodně větší. A vejde se do ní vážně úplně všechno a ještě mi v ní zůstane děsně moc místa. Jediná škoda je, že má pouze jednu velkou kapsu, v ní po jedné straně menší kapsu na suchý zip a z venku z druhé strany menší kapsu na zip. Byla ve slevě, koupená v A3 sportu za 600,-Kč.
A od teď se na konci roku nebudu muset z intru stěhovat natřikrát, ale všechno nacpu do mojí nový obří tašky!

100. Každý den celý měsíc někomu něco pochválit

S tímto jsem začala už v prosinci a až jsem se divila, že to jde tak snadno. Každý večer jsem se zamyslela, jestli jsem někomu něco pochválila a když ne, tak jsem pochválila mojí spolubydlící :D Ale to se většinou nestávalo, zjistila jsem, že lidi chválím a ani si to neuvědomuji. Jsem prostě dobrá duše :D

Sečteno, podtrženo, v lednu jsem si splnila dalších 5 cílů a do kasičky hážu 250 Kč :) Divím se, že mi v peněžence ještě něco zbylo, po těch všech nákupech. Normálně takhle neutrácím :D
A pokud jsem vás ještě neunudila k smrti, můžete se se mnou v rychlosti podívat na nejdůležitější cíle, které jsem v lednu plnit začala.

1. Odcvičit 5 cvičebních programů
Cíl, který se mi nepovede splnit tak snadno, protože u ničeho nevydržím moc dlouho :D Začala jsem s Body Revolution už někdy v prosinci, ale po třech týdnech to pro mě začalo být stereotypní a skončila jsem s tím. Proto jsem se rozhodla, že jako odcvičený program budu brát ten, u kterého vyzkouším všechny workouty a u kratších programů je vyzkouším víckrát, než jednou :D Momentálně cvičím T25 od Shauna T. a je to vážně makačka, kam se hrabe Jillian! U T25 jsem vždycky mrtvá a potí se mi i oční víčka :D  

2. Uběhnout 1000 km
Ano, v lednu jsem poprvé ve svém životě šla dobrovolně běhat! Indiánsky jsem uběhla/uchodila 3 km + 9 pater k příteli na kolej za 20 minut :)

3. Udělat 100 pánských kliků
Zatím jich udělám 15 

22. Vyzkoušet 10 zdravých potravin
V lednu jsem také hodně nakupovala a zkoušela nové věci. Například jsem vyzkoušela kaši z rýžových a jáhlových vloček, knackerbroty a proteinové tyčinky (konkrétně s příchutí cookies)

Na celý seznam mých 101 cílů se můžete podívat tady.
S největší pravděpodobností se na konci každého měsíce ozvu s mými dalšími pokroky, nemá cenu pro každý splněný cíl psát jeden článek :)




2 komentáře:

  1. S tou zeleninou jsem se rozhodla taky tak... vůbec se mi to nechce počítat. :D A papriku mám asi taky nejraději (tu červenou!). Sportovní podprsenku jsem si taky koupila, ale Nike. A jsi moc šikovná, jak plníš ty cíle - hlavně ty sportovní. Já třeba neudělám ani jeden klik... mám mega turbo slabé ruce, ale jsem moc líná s tím něco dělat. Snad se k tomu ale někdy dokopu. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Papriku mám taky nejradši :D Koukám, že ti ty cíle jdou moc hezky :), jen tak dál...

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)