pátek 3. ledna 2014

Das Müsli - Echt německé návykové müsli

Nedávno jsem se dozvěděla o dalším müsli fenoménu blogového světa - o Das Müsli - a to bych to nebyla já, abych ho hned nechtěla ochutnat. Přes Vánoce jsem si ho objednávat nechtěla, ale hned v pondělí jsem ho rovnou i zaplatila, v úterý mi přišla milá smska, že mi müsli dorazí do 2-4 pracovních dnů a dneska ráno mě probudil balíček, který mi můj brácha mrsknul do postele, když jsem spala - konečně ten můj zázrak na ochutnání dorazil!


Objednala jsem si ochutnávku čokoládového müsli o hmotnosti 60g, za kterou jsem zaplatila pouze poštovné (35,- Kč). Přišla v krásném zlatém lesklém pytlíčku s "věnováním", které mi udělalo děsnou radost ^^ Musím říct, že v Das Müsli na své zákazníky vážně dbají a chovají se k nim děsně hezky. Navíc se můžete stát tzv. Müsliesserem, pokud si jako první ve vaší obci objednáte velký balíček müsli a poté budete dostávat ochutnávky nových příchutí ještě než se dostanou na trh, což je podle mě úplně super :)

Další milou věcí je varování na jejich stránkách: Schokomüsli je echt německé návykové müsli. Němci totiž zjistili, jaký je ideální mix vloček, čokošupinek, medových kuliček a lískových oříšků. Pravidelnou konzumací se můžete do müsli tak zamilovat, že už nebudete chtít snídat žádné jiné - o rohlících ani nemluvě.


Co se složení týče, všichni asi nadšení nebudou, ale já na zdravé stravování spíše nedbám než dbám (ale chci to změnit!), takže mě nějaká čokoláda a cukr v müsli nevytrhnou. Navíc obsahuje vlákninu, vitamin B1, fosfor, železo, sodík, hořčík a zinek. A ta chuť! Při té na složení úplně zapomenete a beztak se u snídaní skoro vůbec omezovat nemusíte :)


Ale teď už dost těch keců navíc a pojďme se podívat, jak balíček vypadá uvnitř a čím nás může oslnit!


První, co mě při otevření potěšilo bylo to, že balíček byl opravdu plný čokoládového müsli. Už při pohledu vypadalo děsně dobře a ještě lépe chutnalo. Skládá se hlavně z vloček, čokoládových "bobků", lískových oříšků obalených v cukru a čokoládových pidičtverečků, které chutnají opravdu čokoládově ^^
Tato směs potěší každého müslifila, čokoládové "bobky" mi chutí připomínají chocapic, lískové oříšky jsou božsky sladké a čtverečky se rozplývají na jazyku. Kombinace toho všeho vás prostě přinutí sníst celý ochutnávací balíček najednou!
Čokokulkám z mixit se sice tohle echt müsli nevyrovná, ale jedná se o příjemnou (a o dost levnější) změnu.

Můžete objednávat buď 60ti gramové balení zdarma na ochutnávku, malé balení o hmotnosti 500 gramů za 125,-Kč a nebo balení těžké kilo a půl za 250,- Kč a to se sakra vyplatí!
K dostání jsou i příchutě jogurt-jahoda a čokoláda-višeň.

Já osobně dávám tomuto müsli plus, chutná i mamce a přítulovi a plánujeme objednávku velkého čokoládového balení :)

4 komentáře:

  1. je skvělé! mé nejoblíbenější

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo to vypadá hříšně dobře,,, to zase budu utrácet :(:D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadaj dobře, já bych musli cupovala po krabicich :D

    OdpovědětVymazat
  4. Das Musli je snad jedno z nejlepších :-) je skvělé, jinak máš moc pěkný blog, ráda si to tady pročtu a znovu zavítám,
    Lucka

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)