pondělí 30. prosince 2013

28. Udělat příteli snídani do postele

Dneska ráno jsem splnila další položku z mého 101 seznamu.
Ani nevíte, jak mi snídaně do postele dala zabrat! Plánovala jsem jí připravit už v sobotu, ale nebyla jsem schopná vstát. Ani můj druhý pokus v neděli nevyšel, ale tak do třetice všeho dobrého, dneska jsem to zvládla!

Jsem totiž děsnej spáč a když mě o víkendech nebo o prázdninách uvidíte venku z postele před obědem, je to zázrak :D Takže tohle pro mě byla pořádná challenge!
Fotku snídaně nemám, přítele bych asi ovesnou kaší nepotěšila a vás určitě nezajímá fotka vánočky s ramou, chleba se salámem a sýrem a vlašským salátem :D

Takže do kasičky hážu další padesátikorunu a přemýšlím, že po Vánocích (až zamrazíme zbytky cukroví :D) zkusím upéct mé první cupcakes, nějaký ten cheesecake a můj vysněný domácí chleba ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)