čtvrtek 26. prosince 2013

Recenze: ADIDAS ELECTRIFY V110

Největší radost mi Ježíšek udělal třemi tubusy mixit (o kterých jsem vám psala v minulém článku) a těmito kráskami - botami na běhání ^^ + na konci článku se s vámi podělím s další cvičební pomůckou, kterou jsem si pod stromeček naježila sama :D

zdroj obrázku: adisport.sk

I když jsou to moje úplně první boty na běhání, nedá mi to a musím vám o nich napsat. No a co, že nemám s čim porovnávat! :D

Boty jsem si kupovala sama, asi týden před Vánoci a protože jsem na intru, nic mi nebránilo si jich těch pět dní do pátku užívat (ale Ježíškovi to neříkejte, zakázal mi v nich cvičit před rozbalením pod stromečkem).
Narazila jsem na ně v A3 sportu v Českých Budějovicích. Byla to láska na první obutí. Chodí se v nich úplně krásně (a ještě líp se v nich bude běhat!), noha je jako v peřince, neváží skoro nic, a jsou tak měkké, uá!

Byla jsem zvyklá nosit celý rok tenisky, takže tohle pro mě byla změna o 200 % :D Mám chuť je nosit i normálně, nejenom na cvičení, ale to by mi asi moc dlouho nevydržely :D
Zatím s nimi cvičím Jillian, je to mnohem lepší než naboso, všechny cviky se mi provádí lépe a cítím se jako totální profesionál :D


Je mi jasné, že takové pocity jsou asi z každých bot na běhání, ale já jsem z nich prostě tak nadšená! Úplně to motivuje jít běhat, ale do týhle zimy nemám žádný vhodný oblečení.

A aby tenhle článek vypadal aspoň trochu jako recenze, přikládám alespoň trochu základních informací (zdroj: sportisimo.cz+gamisport.cz):
- Svršek: textilie, syntetika (prodyšný svršek ze síťoviny pro maximální ventilaci)
- Mezipodešev: EVA (tzn. Ethylen Vinyl Acetate - tlakem tvarovaná mezipodešev. Super lehká, ohebná, odolná a chránící proti nárazům - na obrázku je to položka s číslem 3)

- Podešev: guma
- Technologie podešve: adiWEAR (vysoce odolná podrážka proti odírání a opotřebení, mimořádně odolná pryž, která nezanechává šmouhy)
- Terén: silnice, zpevněné cesty
- Nášlap: neutrální
- Váha: 231g (podle amazonu)

Pořídila jsem je za 890,-Kč v již zmíněném A3 sportu v ČB, byly zlevněné o 40%, původní cena něco kolem 1200,- Kč. Na internetu jsem je několikrát viděla v původní ceně, ale i tak se vždycky vyplatí si jít pro boty do kamenného obchodu, abychom si mohli vyzkoušet, jestli dobře sedí :)
Jsou k dostání v několika barevných provedení a vyrábí je i pro kluky. Já sice růžovou nesnáším, ale přijde mi, že všechny boty na běhání pro holky mají na sobě nějakou tu růžovou, gr! :D A na těhlech jí ani tolik není, hlavní je, že je tam černá! A navíc, nápis "Run Strong" ve vnitřku boty je taková hezká, nenucená motivace běhat a zlepšovat se :)

S výběrem mi pomohla kamarádka atletka/běžkyně, má podobné a je s nimi spokojená. Myslím si, že za tu cenu jsou dost kvalitní a na nějaké to moje amatérské cvičení a běhání budou stačit až až :) 
Jejich velká výhoda je asi v technologii adiWEAR, slibují vysokou odolnost, tak uvidíme, jak dlouho vydrží. Určitě se ozvu, až se rozpadnou :D

A na závěr bych váma ráda představila svého dalšího miláčka, kterého jsem si nadělila sama - švihadlo :D


U nás doma prostě žádný švihadlo nemáme a já jsem ho nutně potřebovala! :D Je z wiki, za 39,- Kč, dlouhé 2,5 metrů, tak snad mi bude stačit :)

A to by bylo z letošních Vánoc všechno, možná vám ještě vnutim pár fotek našeho cukroví, máme letos DEVATENÁCT druhů! :D V hlavě se mi už jeden článek na tohle téma rýsuje :)

Jaké máte zkušenosti s botami na běhání? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)