středa 25. prosince 2013

Mixit: To pravé ořechové + tři další tubusy!

Štědrý den je za námi a my se už můžeme těšit z dárků, které nám Ježíšek nadělil. Já jsem si většinu dárků vybrala sama, takže jsem překvapená nebyla, ale za to hodně spokojená. K Vánocům jsem si namíchala dva mixity, plus jsem si ještě do košíku přihodila To pravé ořechové J A když jsme už u toho mixování, tak rodiče objednali rovnou i pro bráchu jeho vlastní mix, pro sestřenici Do plavek! A pro bratrance Maxisměs Fík :D Když mixovat, tak pořádně!
                                                                                                              
O těch posledních třech Vám dnes nenapíšu, ale pokud je někdy přemluvím k ochutnání, tak se s vámi o můj chuťový zážitek určitě podělím J
Zleva – mixit od mého přítele, To pravé ořechové, mixit mého bráchy, Ořechová bomba a Čokokulky

Jen mě trochu mrzí, že teď mám dva hnědý tubusy, sakra!

To pravé ořechové



Již namíchaný mix, který si můžete objednat zde
Na úvod trochu teorie, kdyby to někoho zajímalo.

Složení:
špaldové bio a ovesné lupínky bio křupavé, vláknina se špetkou skořice, kukuřičné lupínky v mléčné čokoládě a jogurtu, pistácie, pekany, lískové ořechy, mandle, arašídy, kokos

Nutriční hodnoty (100g):
Tuky 23 g
Sacharidy 45 g
Bílkoviny 12 g
Energetická hodnota 1785 kJ/426,3 kcal

Hmotnost: 650 gramů

Cena: 156,-Kč

Hned po otevření tubusu se na mě vyvalila vůně kokosu, která přehlušila všechno ostatní. To mě trochu zamrzelo, protože poslední dobou (po tom, co jsem snědla milion raffaello kuliček) mi kokos moc nešmakuje :D Jinak tam všechno chutná excelentně (ostatně jako všechno z mixit), dokonce i vláknina, které jsem se bála, je výborná, taková přiměřeně nasládlá a hned vytvoří lepší ráno J Má takovou specifickou chuť a něco mi děsně připomíná, ale nemůžu si za boha vzpomenout co! :D A kukuřičné lupínky v mléčné čokoládě a jogurtu? Omnononom! Vzdychám blahem, od teď je to moje nová oblíbená ingredience J Oříšků je tam dost, s každém zatřesení tubusu se jich několik objeví J
A jako bonus navíc, i když váží jenom 650 gramů, nemohl se mi do tubusu vejít :D Ani po sklepání mi nejde skoro zavřít. Aspoň mi to dává pocit, že mi tubus déle vydrží :D
Prostě vynikající mix, i když by mi nevadilo, kdyby byl bez kokosu J Určitě každému doporučuji vyzkoušet ho, ale myslím si, že každý tubus stojí za ochutnání J

A teď k vlastnímu mixování J
Ořechová bomba


Složení:
Kešu, kokosové lupínky, para ořech, ovesné vločky, ovesné lupínky křupavé, pšeničné vločky, žitné vločky, ječné vločky, dýňové semeno, slunečnicové semeno, lískové oříšky v mléčné čokoládě, kakao, sójový lecitin, cukr, mléko, žlutý meloun bez cukru a síry, konopné semeno BIO, rýžové vločky BIO, mandle celé, moruše

Nutriční hodnoty (100g):
Sacharidy: 45,7g
Bílkoviny: 13,2g
Tuky: 23,9g
Energetická hodnota: 1862,1 kJ/445,1 kcal

Hmotnost: 750 gramů

Cena: cca 180,-Kč

A další nálož oříšků, protože oříšky já rád ^^ I když to podle fotky vypadá, že tam oříšky nejsou, zdání klame, jsou tam a spousta :D Ale i u tohohle mixu mám stejný problém jako u Pravého ořechového, kokos přehlušil všechno ostatní :/ Tak jsem to aspoň zkusila a od teď vím, že si kokos příště už nenamíchám (pokud nebudu chtít speciální mix, který si budu zalívat malibem :D)
Takže, kromě oříšků (kešu, para, lískové v čokoládě, mandle), kokosových lupínků, vloček a slunečnicových, dýňových a konopných semínek jsem si tam přimíchala i moruši a žlutý meloun, protože mě to děsně lákalo J A po ochutnání: moruše má takovou zvláštní chuť, připomíná mi takový nasládlý černý čaj ochucený medem a když chuť vyprchá, tak je moruše trošku nahořklá, ale je to moc dobrá chuť :D A žlutý meloun, no nevim, připomíná mi docela mango, má i stejný tvar, barvu a konzistenci, žádný zázrak, ale jen tak na oslazení a dání mixu trochu barvy je fajn J
Každopádně, v mixu je další nálož para oříšků, ty si rozhodně dejte, pokud jste je ještě nevyzkoušeli! Nedá se jim nic vytknout, možná jenom to, že jich je tam tak málo :/

Čokokulky





Složení: základ čokokulky obamovy + čokoládové boby

Nutriční hodnoty (100g):
Sacharidy: 57,9g
Bílkoviny: 10,7g
Tuky: 11,7g
Energetická hodnota: 1687,3 kJ / 401,1 kcal

Hmotnost: 700 gramů

Cena: něco málo přes 100,- Kč

A teď něco extra čokoládového! Tenhle nápad jsem viděla u jedné z blogerek, teď si bohužel nevzpomenu u jaké :/ (Když byste někdo věděl, ozvěte se). Jak můžete vidět na fotce, v mixu je samá čokoláda a pár vloček a lupínků :D Navíc, cena je více než přijatelná, za 700g musli byste v obchodě zaplatili podobně J A ta vůůně! Trochu mi připomíná čokoládovou ovesnou kaši od emca J Ale je z něj cítit samá čokoláda, čokoláda, čokoláda!! Mohla bych z toho uzobávat pořád! Nejsem totiž ta, která se omezuje v jídle a vyčítá si každou kostičku čokolády, já si dám to, na co mám chuť J Takže tohle byla jasná volba. Pro depresivní zimní rána, kdy je ještě tma a potřebujete spoustu energie do školy, je to mix parádní! Navíc, když si k němu přihodíte nějaké čerstvé (nebo rozmražené) ovoce, sliny se vám budou sbíhat a budete na svojí snídani myslet celý den ^^
Takže děkuji oné bloggerce za skvělý nápad namíchat si pouze základ čokokulky J Já jsem si k němu ještě přidala čokoládové boby, které ve svém mixu nemůžu přes záplavu extrudovaných kuliček najít :D

A na závěr mix od mého milovaného, který mi ho namixoval a dal na moje narozeniny J
Ňuňa mix

Fotku vnitřku nemám, protože jsem ho dostala 10.prosince a to jsem ještě netušila, že si nějaký blog vůbec založím :D Ani složení vypisovat nebudu, přítel mi tam namíchal snad všechno, co mohl, od každého něco :D Tohle byl vlastně můj úplně první mix, navrhla jsem mu, ať mi k narozeninám něco namixuje a on souhlasil J Teď už tam mám jenom trochu zbytku po dně, vydržel mi 14 dní, tak jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží moje tři nové kousky :D Právě díky tomuto mixu jsem se zamilovala do pekanových oříšků! ^^
Jen mě trochu zklamaly jahody a banány, jahody mi přišly trochu kyselé a banány zase bez chuti, jsem prostě náročnej klient :D Ale je to jenom můj názor J Příště bych si je asi nenamixovala, protože bych chtěla vyzkoušet všechno, co mají v nabídce, navíc, banánů je teď v obchodě plno, tak proč si nehodit do mixu rovnou čerstvé J Ale tenhle mix mi ze všech čtyř voní nejlépe!


Tak a to je všechno, díky tomuhle článku si můžu z menu vyškrtnout položku „Napsat recenzi na mixit“ :D Předem se omlouvám za datumy na fotkách a za špatné rozmístění fotek, už se mi s tím nechce patlat :D
 A co vy? Mixujete? Jaké jsou vaše nejoblíbenější chutě? A co Ježíšek? Nadělil Vám něco zdraví prospěšného? Nebo alespoň něco, co vám udělalo děsnou radost? J

2 komentáře:

  1. Už bych ten mixit konečně měla vyzkoušet, když ho mají všichni tak rádi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si párkrát zamixovala (hm, to zní divně :D) a opravdu mi od mixit musli chutná :)...I jsem dostala dříve dva tubusy ptáčkova zobu a byla jsem spokojená. Je to dobrá myšlenka na výrobu vlastního musli z kvalitních surovin.
    S Ježíškem jsem byla spokojená, dostala jsem zdravý balíček od bráchy plus od mamky dvě poukázky na nákup do zdravé výživy tady u nás :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)