pondělí 23. prosince 2013

Co chci dokázat

Ozývám se s dalším článkem, který budu v krušných časech používat jako motivaci nepřestat s cvičením. Když už se blíží ten nový rok, je nejvyšší čas si dát nějaká předsevzetí, která pak stejně nedodržíme. Já si většinou jako každý druhý student říkám, že se budu učit, že se budu věnovat škole a další bullshity, na které se počátkem února zase vykašlu.

Ale letos bych to nenazvala předsevzetími, ale spíš takovým seznamem, který bych chtěla dodržet, čeho bych chtěla někdy v budoucnu dosáhnout a čeho se můžu držet, abych si pořád zlepšovala kondičku J Všechno se nebude týkat zdravého životního stylu, zahrnu sem i ostatní věci, které bych chtěla dokázat. Myslím si, že by si každý měl stanovit nějaký cíl/e, hodně mu to může pomoci se nevzdat a bojovat. Tak začneme.

1) Docvičit Body Revolution – 90 dní cvičení, které mi pomůžou se dostat do mého nového života. Zatím se držím a pravidelně cvičím. Vlastně není zas tak těžké se zvednout z intrácký postele a na půl hodinky si dát do těla. Tělo získá novou dávku energie a mám potom do všeho větší chuť, někdy se dokonce začnu i učit! A to je sakra dobrá výhoda.


2) Přestat chodit do Mc’Donaldu a KFC – vyrůstala jsem ve městě, kde mekáč ani KFC nebyli, takže když jsme jeli se školou někam na výlet, na závěr se všichni nahrnuli do fastfoodů a utratili nehorázný peníze za hamburgery, happymealy, stripsy a hranolky :D Já jsem nebyla výjimkou a když jsem začala chodit na střední a přežívat na intru, fastfoodu jsem se oddávala každý týden. Naštěstí to na mém těle nebylo z venku vidět, ale i tak se tohohle zlozvyku hodlám vzdát J Pro začátek, aby to pro mě nebyla tak drastická změna, jsem si stanovila, že se mekáče, kfc, hladových oken ani jiných fastfoodů nedotknu do začátku druhého pololetí. Spoléhám na to, že za tu dobu si na to tělo zvykne a v únorů po „junk food“ ani nezatouží ^^ A navíc, každá koruna navíc ušetřená z nezdravého přežírání se hodí!


3) Začít běhat – Vždycky se mi líbilo, když se v amerických filmech lidé probudili o hodinku dřív, obuli boty a vyběhli do Central parku a krásně si nastartovali nový den. Já bych sice ráno běhat nešla, protože jsem noční sova tělem i duší a vstávání před půl osmou je pro mě sebevražda, ale s běháním (alespoň odpoledne) bych začít chtěla. K Vánocům jsem si přála boty na běhání, protože doma žádný sportovní boty nemám (když nepočítám tenisky z deichmannu) a stejně jsem nevěděla, co si letos přát. Tak mě to aspoň bude motivovat si jít zaběhat a i kdyby ne, tak se aspoň moje nohy při cvičení cítí jako v peřince ^^


4) Zvládnout provaz – Nikdy jsem nedokázala provaz, ani jako malá. Moje sestřenice je gymnastka a vždycky jsem jí děsně záviděla všechno, co se svým tělem dokáže. A já bych to chtěla sakra taky! Na internetu jsem si našla „Suzukiho střečink“, někdy vám o něm napíšu. Je to vlastně soubor protahovacích cviků. A jelikož mi teď dělá problém dotknout se špiček, tak bych provaz chtěla dokázat do konce roku 2014 :D


5) Snídat i o víkendech – Jsem příšernej spáč, přes týden toho moc nenaspim, protože máme hodně školy, takže to všechno doháním o víkendech. Nedělá mi problém naspat za jeden den 12 hodin, protože o víkendech zásadně vstávám až těsně před obědem, kdy na mě brácha zakřičí: „Petro, vstávej, je oběd!“ Ale chtěla bych to změnit, jít spát brzo, vstávat mezi devátou a desátou, nasnídat se a potom se věnovat nějaké užitečné činnosti (hahaha). Přece jenom je to trochu ztráta času, ještě ke všemu, když jsem doma jenom od pátku do neděle.


6) Učit se z hodiny na hodinu – Je to sice příšerný klišé a říkáme si to všichni každý rok, ale ani letos bych si to neodpustila :D Nejsem na tom tak špatně, na to, že jsem na jednom z nejtěžších gymplů v Jižních Čechách (ehm..ego ego ego!) a celé září jsem chyběla, mi vychází asi dvě trojky a děsně moc dvojek. A to jsem na konci prváku měla vyznamenání, vážení! :D Takže si dávám za cíl mít vyznamenání i na konci druháku, když se nám to bude počítat na přihlášky na vejšku.


Já vím, není toho málo a stejně polovinu mého skromného seznamu nedodržím, ale tohle mě prostě baví. Stanovit si cíle a jít si za nimi (i když třeba jenom dokud mě to neomrzí :D). Všechno si to (ještě s dalšíma mini cílama) zapíšu hezky do menu, abych to měla pořád na očích, a budu se snažit, si každou položku postupně odškrtávat ^^

Tak Vám teda přeju Veselé Vánoce a šťastný nový rok! J A spoustu nesplněných předsevzetí a hromadu dárků a plný břicha!


A co vy? Dáváte si každoročně novoroční předsevzetí? A dodržujete je?

1 komentář:

  1. ani tady si komentář neodpustím. Ty mě určitě sleduješ! Body 1, 4 a 6 jsou zase, jako bych je psala já! No a ten McDonald jsem si už dávno odpustila, běhat běhám když je venku teplo (ale přece jen bych mohla i když je chladněji, že :DD) a snídat snídám vždycky.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu ráda a s radostí na něj odpovím! :)